Monday, December 30, 2013

Snowflakes Sweater


Niesamowite, jak ten czas szybko leci : ) Dokładnie pamiętam poprzednie święta, a już pojutrze, wszyscy będą świętować Nowy Rok 2014. Mam nadzieję, że stylizacje na szaloną imprezę już gotowe ?
Ja mam do wyboru trzy i nie jestem jeszcze do końca zdecydowana jaką wybiorę : )
Korzystając z okazji życzę Wam Kochani szampańskiej imprezy ! Bawcie się wspaniale i przywitajcie Nowy Rok z uśmiechem ! Kiss :*


 pic by Marcin :*

sweter loveclothing
spodnie chicnova
botki cropp

19 comments:

  1. God, how is it possible that you always take such a nice photos?!
    I love it! :)

    ReplyDelete
  2. super sweter !!! też jeszcze nie jestem pewna co ubiorę na sylwestrową imprezę

    ReplyDelete
  3. Lovely outfit!
    Have a Happy New Year <3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. piękny jest ten sweterek i dżinsy! <3
    ✌blog

    ReplyDelete
  5. i love this sweater so so much and the boots are so cool!

    xo Sarah
    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja jeszcze nie wybralam idealnej stylizacji - ale kilka pomysłów mam :) udanej imprezy!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. genialne spodnie :)
    świetnie wyglądasz !

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz ! Sweterek przecudny :)

    ReplyDelete
  9. Jakiej byś kreacji nie wybrała i tak pewnie będziesz wyglądać pięknie ;)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam swetry takie jak te ostatnio w sanconhandzie upolowałem podobny za 5 zł :))

    ReplyDelete
  11. Ty zawsze tak pieknie wygladasz,podziwiam cię kochana! życzę sukcesów w Nowym Roku i obyś dalej tworzyła tak cudowne stylizacje:) Ania K.

    ReplyDelete
  12. świetne buty! strasznie podobają mi się takie z dodatkami złotymi bądź srebrnymi :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !