Thursday, October 3, 2013

Underground boots via sarenza.pl


Do mojej kolekcji idealnych, jesiennych butów trafiły botki marki Underground : ) Pamiętam czasy, kiedy na widok szpiczastych czubków miałam ochotę wiać ! Mówię serio :P Od jakiegoś miesiąca stały się dla mnie jednak totalnym "must have" ! Podobne, lecz z firmy Vagabond, widziałam u Jestem Kasia. To chyba wtedy zapragnęłam ich posiadania w swojej szafie : ) Miałam wątpliwości co do wyboru pomiędzy klasycznymi bikerami, czy tymi nawiązującymi swoim wyglądem do dzikiego zachodu. Tak czy siak, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ! Teraz czekają na pierwszy wypad i stylizację : )



25 comments:

  1. nie lubię takich butów, nie mój gust.. ale Ty możesz z nimi coś fajnego wymyślić. ;>

    ReplyDelete
  2. fajne, ale wolałabym je, gdyby miały bardziej okrągłe końcówki :)

    ReplyDelete
  3. No mnie właśnie te czubki jakoś tak do końca nie przekonują, bo wiem że źle bym się w nich czuła. Może dlatego że mam rozmiar 40 i taki fason dodatkowo powiększa stopę. Ale buty same w sobie bardzo ładne:)

    ReplyDelete
  4. bardzo śliczne :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciekawe buty. Trochę przypominają mi buty kota w butach hehe. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Cudowne buty!szkoda tylko że takie drogie:/ pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Przesliczne sa :). Ja tez dopiero w tym sezonie przekonalam sie do botkow ze szpiczastym czubkiem :) xx

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. cudowne! marzę o nich, od kiedy je zobaczyłam;) super, że je wybrałaś

    ReplyDelete
  9. Mnie czubki chyba nigdy nie przekonają. Jednak u Ciebie chętnie zobaczę je w jakiejś stylizacji. :)

    ReplyDelete
  10. Nice booties! I love the header of your blog!

    Check my blog if you have time to kill, xxx
    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    ReplyDelete
  11. Moje marzenie, są cudowne i chcę je mieć:)

    ReplyDelete
  12. biorąc pod uwagę to, że dostałaś je za darmo, to spoko. w życiu nie dałabym za nie 680 zł ;/ nie są warte swojej ceny i mnie osobiście się wogóle nie podobają ;/

    ReplyDelete
  13. Kochana, nie wiem czy wiesz, ale na tym świecie nie ma nic za darmo ;) Ja tez musiałam na te buty w pewien sposób zapracować. Nie rozumiem tego komentowania z żalem czy pretensjami :) Po drugie butki kosztują 600 pln a nie 680. Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  14. Łaaa, robią wrażenie. ;)


    Zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Na prawdę przepiękne. Zdobienia to istna metaloplastyka. Wyglądają jak z minionej epoki albo filmu fantasy :)))


    http://marquisedevulpes.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Winklepickersy? U CIEBIE? No, no. Ciekawa jestem z czym je zestawisz. Powodzenia ;)
    P.S. No dobra, trochę Ci ich zazdroszczę :P

    ReplyDelete
  17. są śliczne! nie mogę się doczekać stylizacji z nimi! <3

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !