Thursday, March 28, 2013

"Śniadanie Bloggerów"

23.03 miałam okazję wziąć udział w przewspaniałym wydarzeniu jakim było "Śniadanie bloggerów" ; )
Pewnie już na kliku blogach spotkaliście się z relacjami. Była to 4 edycja śniadania, która otworzyła Warsaw Fashion Weekend. Spotaknie prowadził znany Łukasz Jakóbiak z 20m2  ; ) Cóż mogę rzec...było naprawdę superrr ! Cieszę się, że w końcu poznałam niektóre dziewczyny na żywo ;**
To było mega przeżycie i mam nadzieję na więcej takich spotkań ! 
Dziękuję za mile spędzony czas: Wildfox7StylloveEveAnies, SoInCarmelMarie AntoinetteLumpexoholiczkaGlamPaulaNonszalanckaJustHerFashion, FashionableCammy i Patrycja.
KISS ;**



 Mniej oficjalnie ;D

57 comments:

  1. a cóż to za blogerka druga od lewej na piątym zdjęciu (od góry)? ;)

    ReplyDelete
  2. <333333333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
  3. Strasznie Ci zazdroszczę tego ;)

    ReplyDelete
  4. Mercedes mnie przeraza . ona jest straszna .

    ReplyDelete
  5. Ostatnie zjdecie-bezcenne ;)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeej ♥
    Wspaniałe zdjęcia, bardzo pozytywne :))
    Widać, że świetnie się bawiłyście! Super! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  7. zazdroszcze! Też bym chciała uczestniczyć w takim czyms ! :))

    ReplyDelete
  8. Ogółem jest okej ale popraw błędy językowe. :/

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. proszę wskaż mi te błędy i mnie oświeć ; )

      Delete
    2. powinno być "otworzyła"...no niestety ciężko po męczącym dniu o myślenie ;D
      dzięki ; )

      Delete
    3. No, Klaudia już mnie uprzedziła. :)

      A.

      Delete
  9. Wyglądałaś ślicznie ♥ zrobisz kiedyś spotkanie z fankami? ;d
    ps. skąd ta parka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. parka z sheinside.com ; )
      spotkanie hmm może jak się ociepli..planujemy coś na końcu kwietnia zorganizować, ale to nie jest jeszcze w 100 % pewne ; );*

      Delete
  10. ta sukienka na zdjęciu do lustra jest magiczna !<3 Zapraszam do siebie, jeśli masz czas i ochotę :d

    ReplyDelete
  11. looks like you had fun hanging out with friends and socializing... nice photodiary..

    please visit my blog too..

    http://thefilipinathrives.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. wspaniałe są takie eventy! mam nadzieję że zobaczymy się w Łodzi ! <3

    ReplyDelete
  13. Też chcę z Toba zjeść śniadania, a nawet i kolację :)

    ReplyDelete
  14. Ale Ci zazdroszczę uczestniczenia w tak świetnym wydarzeniu :D.

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcia i fajne takie śniadania ;;)

    ReplyDelete
  16. dodawaj wiecej takich mniej oficjalnych zdjec : )

    ReplyDelete
  17. Oj zazdroszczę, bo musiało być świetnie!

    ReplyDelete
  18. Zazdroszczę ! *,* Bardzo fajne fotki ! ♥ Obserwujemy , bo ja już : * Pozdrawiam ! ; )

    ReplyDelete
  19. Mieszkałaś z Eve Gore znacie się? Bo widziałam u niej tez zdjecia z Toba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. byłyśmy razem w pokoju, poznałyśmy się na śniadaniu ; )

      Delete
  20. Świetne zdjęcia. Na pewno dobrze się bawiłaś :)

    ReplyDelete
  21. bardzo fajny post^^ tak wszystko idealnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny event. Piękny jest ten top pod Twoją koszulą :)) Obserwuję i zapraszam do mnie: www.fashion-drift.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  23. narobilas mi smaka! :D

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zazdroszcze.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie zycia. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  25. Zazdroszczę :* Świetnie wyglądałyście ^^
    Zapraszam do mnie :) http://yoyo696.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. wszystkie wyglądałyście zjawiskowo < 3

    ReplyDelete
  27. Mary jaki masz aparat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ile ma twój obiektyw ? tak się pytam, bo mój ma 26 pikseli i chciałam sobie porównać :)

      Delete
  28. Fajnie wyglądałaś!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. zakochałam się w tej zielonej sukience :)

    ReplyDelete
  30. wow! that looks amazing :)

    Lemon Kitty (I just really like cats okay)

    ReplyDelete
  31. Pięknie się uśmiechasz na 1 zdjęciu <3 moje ulubione!
    Również bardzo!się cieszę że mogłam Cie poznać na żywo!:D

    ReplyDelete
  32. You are so cool !!!! i wish to be cool like you !
    Wonderful blog !!!!

    Kisses from you huge fan !

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !