Wednesday, September 19, 2012

SARENZA CONTEST RESULTS


Wybór dziesięciu odpowiedzi był jak zwykle bardzo trudny : )
Jednak moją uwagę przyciągnęły następujące komentarze :

1.Nie mam ZIELONEGO pojęcia dlaczego do tej ZIELONEJ torebki poczułam MIĘTE ale gdy ja ujrzałam poczułam ze ZIELONO MI;)

2.Jeżeli istnieje miłość od pierwszego wejrzenia do rzeczy materialnych to właśnie mogę tak nazwać sytuację pomiędzy nami: mną a tą torebką. Chcę tylko ją, marzy mi się i od dziś będę o niej śnić.

3.Torebkę sowę wybrałam, gdyż właśnie z nią wiąże się historia mała: pewnego letniego wieczoru do domu wracałam,
tajemnicze HU-HU nad moją głową usłyszałam,w ciemne niebo spojrzałam i dziwny cień na drzewie widziałam,
duże oczy nagle się zaświeciły i swym spojrzeniem mnie przeszyły, wąską dróżką do domu czym prędzej spieszyłam, bo ciemności zwolenniczką nie byłam, gdy w łóżeczku już sobie spałam, nagle stukot do okna usłyszałam,schowana pod kołdrą powoli podchodziłam i znów tajemnicze sowie oczy zobaczyłam, sowa każdej nocy mnie odwiedzała, lecz nigdy się nie dowiedziałam czego chciała, a torebka z sową doda magii i tajemnicy każdej stylizacji, nawet podczas nudnych i pozbawionych przygód wakacji.

4.Bywają dni różne, dni, w których najchętniej wtopilibyśmy się w tłum i dni, w których chcemy, żeby nasz ubiór odzwierciedlał dobry nastrój. Dlatego wybrałam tę torebkę, bo dodając ją do stylizacji mogę być zarówno przeciętną myszką, jak i dobrze ubraną i pewną siebie osobą.

5.Mama ciągle powtarza mi, że jestem niepoważna i dziecinna- mam cichutką nadzieję, że ta cudowna torebka pomoże mi wypędzić z siebie lekkiego ducha i zadomowić dojrzałą kobietę.

6.Aby przejść do świata marzeń, muszę przekroczyć granicę normalności i zdecydowanie zmienić styl. 
Jestem pewna, że pomoże mi w tym ta pełna uroku i magii, kolorowa torebka, która sprawi, że poczuję się spełniona, odmieniona i spokojna.

7.Jesienną porą, w rudej długiej spódnicy i z torebką Clarksa - nietuzinkową, retro, ponadczasową "zaprzyjaźniałabym" się z modowymi trendami. Towarzyszka dnia, powierniczka skarbów, kompan w zdobywaniu życiowego doświadczenia - ona - torebka!

8.Dla tej kopertówki straciłam rozum, podbiła moje serce i oplotła je swoim złotem łańcuszkiem! Jest ona dla mnie wymarzonym dodatkiem, gdyż aż kipi tym co sobie cenię: kobiecością z lekkim przymrużeniem oka;)

9.Bo chyba, każda z nas ma taką torebkę która ją totalnie zauroczyła i widziała podobne tysiące razy w śmiesznie niskich bądź wysokich cenach i tak naprawdę nigdy jej nie kupiła.I taka jest właśnie ta torebka platoniczna miłość od pierwszego wejrzenia ;)

10.Ta torebka poszarpała, wytarmosiła i zdeptała wszystkie wspomnienia o idealnej i kobiecej torebce, która jednocześnie była by pojemna i seksowna. Ta torebka z Reeboka uczyniła na mnie takie wrażenie, że mogłabym wymienić milion miejsc w które bym ją założyła, a teraz wymienię tylko kilka: lot na księżyc, spacer po tęczy, wypad nad morze, wspinaczka po górach- ta torebka jest doskonała.

Starałam się by wybór był jak najbardziej różnorodny : ) 
Ostateczną zwycięską odpowiedzią jest komentarz babydoll27@interia.pl, który został wybrany drogą losowania : )

6.Aby przejść do świata marzeń, muszę przekroczyć granicę normalności i zdecydowanie zmienić styl. 
Jestem pewna, że pomoże mi w tym ta pełna uroku i magii, kolorowa torebka, która sprawi, że poczuję się spełniona, odmieniona i spokojna.
GRATULUJĘ WSZYSTKIM !!!

7 comments:

  1. Dobry wybór, bo niektóre komentarze są powalające!

    ReplyDelete
  2. Nie ogarniam czemu wszyscy piszą wierszyki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ponieważ wierszyki są fajne, i lepiej się je pisze :))

      Delete
  3. te zakupy co zrobiłaś w house to za swoją kasę czy dostałaś jakieś bony czy coś??

    ReplyDelete
  4. może post z nowościami ???

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !