Wednesday, September 28, 2011

Celebrity Style

Nareszcie nowy,normalny post : )
Tym razem pokazuję Wam świetną marynarkę którą dostałam od sklepu NOVAMODA.
Zachwycił mnie nie tylko jej kobaltowy kolor ,ale także podszewka : )
Szal ,który posłużył mi częściowo za kaptur to prezent od firmy GLITTER.Resztę już właściwie znacie ; )
Kochani pozwolę sobie przypomnieć o konkursie TOP10 FASHION BLOG.
Ciągle liczę na Wasze wsparcie i głosy ! Za wszystkie głosiki bardzo dziękuję ! : ) Pozdrawiam !



chusta glitter
marynarka novamoda.pl
okulary cubus
torba h&m
jazzówki deezee.pl

30 comments:

  1. cieszę się, że jesteś z powrotem :)
    świetny set ! bardzo podoba mi się ta marynarka !

    ReplyDelete
  2. świetna marynarka, ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. noo jak dla mnie to jest jeden z fajniejszych Twoich zestawów - zdjecia wyszły super i bardzo do twarzy Ci w tych kolorach. a najlepsza jest chusta - świetnie pasuje i współgra z kolorem Twoich włosów! bardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetny set. Marynarka ma genialny kolor! :)

    ReplyDelete
  5. już myślałam, że się nie doczekam :)
    rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  6. wyglądasz prześlicznie, a marynarka strasznie mi się podoba :)))

    ReplyDelete
  7. powtarzalny motyw, ale w takim razie klasyczny

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz, marynarka-cudeńko ^^

    xoxo

    pinka-panska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetna marynarka!

    ReplyDelete
  10. http://stylio.pl/ogloszenia/oferty/53138

    Zapraszam, naprawdę wart =]

    ReplyDelete
  11. jesteś niesamowita.!:*
    zapraszam : http://hannahbutterfly.blogspot.com/2011/09/wednesday.html


    dopiero zaczynam;*

    ReplyDelete
  12. Wygodne są te jazzówki? Polecasz?

    ReplyDelete
  13. marynarka ma przecudowny kolor!!

    ReplyDelete
  14. super marynarka i torba! ja już zagłosowałam z dwoch kont e-mail, więcej nie mogę zrobić, jak tylko 3mać kciuki :*

    ReplyDelete
  15. marynarka cudo - marzy mi się taka - bardzo lubię ten kolor! :)

    ReplyDelete
  16. spodnie za bardzo Ci sie wpinaja, tak poza tym zwyczajnie i bez emocji.

    ReplyDelete
  17. po 1 .To nie spodnie tylko legginsy : )
    po 2.nie wpinają się tylko marszczą a to akurat jest normalne ; )

    ReplyDelete
  18. super z tą chustą, wiele daje w takim prostym zestawie

    ReplyDelete
  19. Kolor marynary- bajka! świetny set :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  20. marynarka kapitalna :) pięknie wyglądasz ;))

    ReplyDelete
  21. świetna marynarka i bardzo fajny akcent w postaci brokatowych jazzówek (bo z tego co widzę, to chyba te:P)

    ReplyDelete
  22. Pięknie :))

    http://modna-nastolatka-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudny kolor marynaki i do tego bardzo spodobałą mi się torebka. Całoś jest super.

    ReplyDelete
  24. strasznie koślawisz nogi na zdjęciach

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !